viernes, 21 de agosto de 2015

La frazo (unesma mikra-texto)

Kar amiki,

dum kelka dii me vakancis en la Nordo di Hispania, en la regiono Aragón, apud la Pirieni. Ibe, me kompris libro qua tre plezis a me, nam ol naracas experiencii dil autoro tra 100 mikra rakonti.

Tale, me pensis facar to…forsan me ne skribos 100 mikra-texti e forsan me skribos pluse, ma ca texti havas nur du skopi: skribar irgo (me kredas ke to esas sempre bona) ed skribar en nia amata linguo. 


1.      LA FRAZO

Multafoye, me kredas, poka vorti esas plu bona kam longa parolado. To eventis a me kelka dii ante nun. Me esis dum kelka dii en la nordo de Hispania, apud la Pirinei e la frontiero kun Francia. Tadie, me vizitis Canfranc e lua bela e Hispan-Franca fervoyala staciono. Pose, ni volis vizitar nia vicina lando. Ni haltis en Etsaut (en la Franca), Eth Saut (en la Gaskoniana). Ibe, ni sidas e drinkas en la placo, apud la kirko e la municipala domo, dum ke nia filiino manjas. La garsono kelke parolas la Hispana e me kelke parolas la Franca.

Kande me iras pagar la drinkaji, me letkas kurioza frazo quan me ne regardabis antee:

Un kafeo: 3 euri.

Bon jorno! Voluntez servar a me kafeo! : 1,50 euri

La mairie d’Etsaut
Municipala domo che Etsaut. Fotografuro ek Wikipedio.

5 comentarios:

  1. Interesa domo. Ka tradicia Espania arkitekturo? Ka la domi en Hispania havas kelero?

    ResponderEliminar
  2. Interesa arkitekturo ka tradicia Hispana domo? Ka domi kustumale havas kelero?

    ResponderEliminar
  3. Kar Kjell,

    danko pro tua comento. Vere Hispania havas tre diferanta arkitekturo tra la lando. Ne esas la sama konstrukturo en Andalucía kam en la Pirinei. La supra fotografuro esas en Etsaut (Francia), ma en la HIspana regioni apud la Pirieni la formo dil domo esas tre simila kun ardezo-tekti. Me kredas ke la vetero e la vintro esas tre importanta, pro to la domi en Andalucía esas tote blanka e la domi en la nordo di Hispania esas konstruktita da obskura kolori.

    Amikala saluti a tu ed a Asja e felica Ido Renkontro!

    ResponderEliminar
  4. Danko pro rakontar ni pri ca joyoza amuzado kun vua familio.

    ResponderEliminar
  5. Danko a tu, Marcus, pro tua vorti. ;-)

    ResponderEliminar